lördag 9 maj 2009

När det är dåligt väder

Japp. Vattnet i sjön är lika blött som det i Kattgården. Floppen och Stora Vita Vovven gjorde en Sippoisk inspektion tidigare idag och har dokumenterat det hela nogsamt. I alla fall Voffen. Floppen kände inte för att bada, bara...







Idolbild av mig! Tagen i dag, när jag vaktade Mattes muffins så att...ehm...ingen skulle ta dem.
Här ligger jag och snarkar i Mattes fåtölj i väntan på att vi ska se på film. Hon får nog ta en stol ifrån köket eller nåt. Undrar vad vi ska se i kväll. Jag vill se en spännande film! Jag brukar titta på en djurkanal på tv'n med Matte. Fast oftast somnar jag efter en stund, om det inte är program där de räddar katter och hundar! Då är jag på helspänn- man måste ju höra vad de säger! Jag är riktigt duktig på att förstå utrikiskt jamande jag. Begåvad OCH söt! Det ni...
Nu säger Matte att jag inte får skryta mer. Pfft! Så ofint.
//Hälsar Milou från fåtöljen

1 kommentar:

  1. Åh så snällt att vakta mattes muffins. Det visar återigen att katter är snälla varelser. Snygga färger har du också. Måste även säga att jag är imponerad av att du kan utjamiska. Det måste jag lära mig. *tass*

    SvaraRadera