måndag 11 maj 2009

Hemlöse Gunwald behöver dig

Hej alla! Jag heter Gunwald och är en kattherre i mina bästa år. Jag söker en egen soffa att mysa i. Jag har varit hemlös ett tag och söker nu en egen soffa att sträcka ut mig i.

Jag gillar att vara ute och sträcka på mig. Det måste man om man är så stor, stark och muskulös som jag är! Vill känna vinden i pälsen och gräs under tassarna, medan det är varmt ute.

En egen matte eller husse är allt jag önskar just nu. Jag vill bara kela och vara med mina människor så det är bra om du inte har en annan katt hos dig när jag flyttar in. Jag vill vara din enda katt! Stödmatte säger att jag är en kelgris, men hur går det ihop att vara katt och gris samtidigt? Ibland säger människor de konstigaste saker...

Om jag får bo hos dig så lovar jag att jag ska stanna hos dig så länge jag får och till och med låta bli att släpa in döda råttor. I och för sig tycker ju jag att det är snällt av mig att jaga till hela familjen, men jag vet att människor kan vara lite känsliga för sånt.

Stor kram från Gunwald

Kontakta info@kattinorr.se för att boka en träff med charmtrollet! Sprid gärna ut Gunwalds längtan efter ett eget hem i era bloggar och på hemsidor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar